Ootame oma meeskonda toredat

VASTUVÕTU
ADMINISTRAATORIT

kes hoolitseb selle eest, et hotelli külalised saaksid sooja tervituse ning kiire abi kogu hotellis viibimise ajal. 

KANDIDEERI

MEIE HOTELLIS TÖÖTADA ON ÄGE

ibis hotell on loodud kliendi parimaks elamuseks. Hotell, mis on veelgi mugavam. Hubasem. Lihtsalt igati parem.

ibis on Accor Hotels grupi tuntuim economy lifestyle bränd, mis on suunatud aktiivsele noorele, kes otsib taskukohast ja mugavat majutuselamust, mis sobib tema elustiiliga.

190-toaga hotell avati 2019 aasta juunis, olles esimene ibis hotell Eestis.
See ongi igapäevane maagia! See on koht, kus on hea olla.
ibis on avatud.

IGALE OMA TÖÖTAJALE LUBAME

  • huvitavat ja vaheldusrikast tööd motiveeriva töötasu eest;
  • erialaseid Accor Academy koolitusi;
  • majasiseseid ja Accor hotelliketti kuuluvate hotellide soodustusi
  • kaasaegset ja innovaatilist töökeskkonda;
  • võimalust kaasa rääkida ja kujundada hotelli mainet;
  • Confido lisa tervisekindlustust tööandja poolt;
  • tasuta toitlustust ja piiramatult kohvi;
  • kokkuhoidvat ja toetavat meeskonda.

SINU IGAPÄEVASED ÜLESANDED

Klienditeenindus

hotelli klientide vastuvõtt, sisse- ja väljaregistreerimine ning jooksvate küsimuste

Suhtlemine

hotelli üldtelefonile ja -meilile vastamine

Broneeringute haldamine

Opera broneerimissüsteemi administreerimine

Infovahetus

külaliste ja meeskonna infovahetuse tagamine

IGAPÄEVASE TÖÖ ÕNNESTUMISEKS, OOTAME, ET SA …

Oleksid positiivne ja valmis meeskonnatööks
Oma töös oleksid korrektne ja süsteemne
Inglise keele oskus kõnes ja kirjas
Sinu suhtlemisstiil (ka inglise keeles ) oleks soe ja avatud

Tekkis huvi? 

Kui sul tekkis küsimusi, võta ühendust meie personalispetsialistiga

Kairi Normak
kairi.normak@accor.com
+372 5397 5895